7 Manieren Om Die Sales Topper Binnen Te Halen

Door: Daniël Lems 25-7-2016

Categorieën
:
Blog Careers in Sales,

blog_image:netwerkt_14694346625795cb26eda88.jpg:end_blog_image

Je hebt die sales topper in het vizier, maar hoe haal je deze binnen in je organisatie? Probeer 1 van deze manieren eens;

  1. Doorgroeimogelijkheden – Gelijk een stap voorwaarts is helemaal mooi, maar geef carrière perspectief voor de langere termijn.
  2. Beter product of dienst – Als jouw product / dienst beter is dan van de huidige werkgever, dan betekent dit voor de sales topper dat hij / zij met de huidige kwaliteiten meer zal gaan verkopen. Dit zorgt voor meer succes en dit is een van de drijfveren van een sales topper.
  3. Beter merk – Misschien is het product / dienst niet beter, maar wel het merk of de naamsbekendheid. Ook dit vergroot de verkoopkansen (en dus succes).
  4. Beloning – Open deur, maar ook sales toppers kunnen gevoelig zijn voor beloning
  5. Groei potentieel van de markt – Verkopen in een groeimarkt is een van de leukste dingen om te doen. Veel succes en continue de eigen prestaties overtreffen.
  6. Competitief en sportief sales team – Een goede sales omgeving is belangrijk om het maximale uit de sales topper te halen.
  7. Type klanten – Kan jij mooiere / betere / grotere / uitdagendere klanten bieden aan de salestopper, dan kan dit een reden zijn om over te stappen.